Psalmi la Evanghelia din Duminica a 33-a după Rusalii

Surse: Bible Works 7.0

Biblia Ortodoxa

fariseul.si.vamesul

Luca 18, 13: Iar vameşul, departe stând, nu voia nici ochii să-şi ridice către cer, ci-şi bătea pieptul, zicând: Dumnezeule, fii milostiv mie, păcătosului.

Psalm 24,7 și 12: Păcatele tinereţilor mele şi ale neştiinţei mele nu le pomeni;  Pentru numele Tău, Doamne, curăţeşte păcatul meu că mult este.


Psalm 40, 4: Eu am zis: „Doamne, miluieşte-mă; vindecă sufletul meu, că am greşit ţie”.

***

Luca 18,14: Zic vouă că acesta s-a coborât mai îndreptat la casa sa, decât acela. Fiindcă oricine se înalţă pe sine se va smeri, iar cel ce se smereşte pe sine se va înălţa.

Psalm 142, 2 : Să nu intri la judecată cu robul Tău, că nimeni din cei vii nu-i drept înaintea Ta.

Psalm 137,6: Că înalt este Domnul şi spre cele smerite priveşte şi pe cele înalte de departe le cunoaşte.

~ de Petre pe Februarie 6, 2009.

Lasă un răspuns

 
