Psalmi la Evanghelia de la Praznicul Botezului Domnului

Surse: Bible Works 7.0

Biblia Ortodoxa

botezul_domnuluiMatei 3, 15: Şi răspunzând, Iisus a zis către el: Lasă acum, că aşa se cuvine nouă să împlinim toată dreptatea. Atunci L-a lăsat. .

Psalm 39, 11: În capul cărţii este scris despre mine. Ca să fac voia Ta, Dumnezeul meu, am voit şi legea Ta înăuntru inimii mele.

***

Matei 3, 17: Şi iată glas din ceruri zicând: „Acesta este Fiul Meu cel iubit întru Care am binevoit”.

Psalm 2, 7: Domnul a zis către Mine: „Fiul Meu eşti Tu, Eu astăzi Te-am născut! „.

~ de Petre pe Ianuarie 4, 2009.

Lasă un răspuns

 
