Psalmi la Evanghelia din Duminica a 25-a după Rusalii

Sursa: Bible Works 7.0

Sursa: Biblia Ortodoxa

bunulsamariteanicoanaLuca 10, 30: Iar Iisus, răspunzând, a zis: Un om cobora de la Ierusalim la Ierihon, şi a căzut între tâlhari, care, după ce l-au dezbrăcat şi l-au rănit, au plecat, lăsându-l aproape mort.

Psalm 87,4: Socotit am fost cu cei ce se coboară în groapă; ajuns-am ca un om neajutorat, între cei morti slobod.


***

Luca 10,31: Din întâmplare un preot cobora pe calea aceea şi, văzându-l, a trecut pe alături.

Psalm 37, 10-11: Inima mea s-a tulburat, părăsitu-m-a tăria mea şi lumina ochilor mei şi aceasta nu este cu mine. Prietenii mei şi vecinii mei în preajma mea s-au apropiat şi au şezut; şi cei de aproape ai mei departe au stat.


***

Luca 10, 32: De asemenea şi un levit, ajungând în acel loc şi văzând, a trecut pe alături.

Psalm 108,24:  Şi eu am ajuns lor ocară. M-au văzut şi au clătinat cu capetele lor.


***

Luca 10, 34: Şi, apropiindu-se, i-a legat rănile, turnând pe ele untdelemn şi vin, şi, punându-l pe dobitocul său, l-a dus la o casă de oaspeţi şi a purtat grijă de el.

Psalm 146,3:  Cel ce vindecă pe cei zdrobiţi cu inima şi leagă rănile lor

~ de Petre pe Noiembrie 15, 2008.

Lasă un răspuns

 
