Maica Siluana – Prima şi cea mai puternică rugăciune este Psaltirea

Care este cea mai puternică rugăciune pe care o poate face mireanul pentru de vrăjmaşii văzuţi şi nevăzuţi…?

Mioara

__________________________

Dragă Mioara,

Prima şi cea mai puternică rugăciune este Psaltirea. E bine să ceri binecuvântare de la părintele duhovnic şi să citeşti în fiecare zi câte o catismă sau un psalm, punând semn acolo unde rămâi, pentru ziua următoare. Să nu uiţi însă, atunci când citeşti psalmii, că vrăjmaşii sunt, de cele mai multe ori, înlăuntrul nostru, sunt în gândurile noastre. Dacă ne vom birui gândurile rele sau măcar le vom opri la timp, mulţi vrăjmaşi exteriori vor dispărea sau se vor preface în prieteni.

Apoi, să citeşti în fiecare zi un capitol sau măcar câteva versete din Sfintele Evanghelii. Acela e cuvântul lui Dumnezeu şi, citit cu regularitate şi atenţie, se „întrupează în noi” şi vrăjmaşii se risipesc ca fumul…

Şi al treilea pas, la fel de important ca primii doi, este binecuvântarea „celor ce ne urăsc”, „celor ce ne blestemă” aşa cum ne învaţă Însuşi Mântuitorul.

Există, de asemenea, rugăciuni pentru vrăjmaşi făcute de Sfinţii care au învăţat să iubească şi care ne ajută pe noi, neputincioşii, ori de câte ori le citim cu credinţă. Şi ca toate acestea să lucreze, învaţă să ierţi, aşa cum ne cere şi ne învaţă Bunul Dumnezeu.

Cu dragoste,

M. Siluana

Sursa: Maica Siluana va raspunde

~ de Petre pe Septembrie 16, 2008.

13 Răspunsuri to “Maica Siluana – Prima şi cea mai puternică rugăciune este Psaltirea”

  1. nu numai citirea psaltiri te scapa de greutatile vietii daca le putem denumi asa,un crestin ortodox se roaga tot timpul multumindui tatalui ceresc pentru ocrotirea pe care ne-o ofera tot timpul ,pentru faptul ca ne tine in viata aceasta ca sa ne rugam pentru noi si semenii nostri care cu multa usurinta pacatuim adesea.deci rugaciunea zilnica si continua ne v-a apropia de desavarsire in fata tatalui ceresc.

  2. Doamne ajuta,Maica Siluana.Poate o persoana care ma uraste sa-mi faca rau citind psalmul 108?Nici nu stiu cum sa incep,parca acum nu mai este atat de important ceea ce mi s-a intamplat:am avut o ‘constiinta’,o prietena habotnica tare..Dupa o poveste urata,am facut-o sa creada ca ma duc sa vorbesc cu parintele ei duhovnic ca sa-i povestesc despre atitudinea nedreapta a ei:din acea clipa,a venit smintirea:ca sa ma determine sa nu ma duc la duhovnicul ei,a abordat o prietena comuna spunandu-i ca stie amnunte din viata ei,facandu-i rau,ma ameninta in continuare ca mai are de facut ‘rau’spunandu-le si altora cate ceva ce i-ar necaji tare,ba chiar,o fiinta tare draga mie,insarcinata,ar putea chiar divorta(si initiativa ar apartine sotului,daca ar sti anumite amanunte),sirul rautatilor va continua pentru ca,zice ea:ma are la mana.Atitudine de crestin?!Si ultimul om din lumea asta,ateu,n-ar dispune de un asemenea repertoriu.Mi-e teama,sunt tare dezamagita.Eu sunt tare pacatoasa,dar,nu as fi facut asa ceva pentru nimic in lume.Se poate sa ma casatoresc religios fara a fi in prealabil casatorita la primarie?Simt ca asta trebuie sa fac.Ma ajutati,va rog cu sufletul in genunchi,cu sfaturi.Multumesc

  3. Draga Corina,

    Poti adresa aceasta intrebare pe saitul Maicii Siluana. Dansa iti va raspunde.

    Iata adresa:http://www.sfintiiarhangheli.ro/maica-siluana-va-raspunde.php.

    Petre

  4. nu.ma.simt.prea.binu.nu.ma.inteleg.bine.cu.copilul.sotul.

  5. VREAU SA MA AJUTE DUMNZEU NU MAI NE MERGE BINE AJUTANE

  6. imi doresc tare mult sa am un sot care sa ma iubeasca si cu care sa am copii

  7. buna ziua,vreau sa pun si eu o intrebare,se poate?

  8. draga manuela maica domnului iti raspunde adica primesti ajutor sau iti indeplineste orice dorinta dar totul e atunci cand te rogi sa crezi cu adevarat. se mai spune ca si citirea acatistului sf acoperamant indeplineste orice dorinta.incearca si ai sa vezi dar nu uita cand te rogi sa si crezi.

  9. AM INCEPUT SA CITESC PSALTIREA DE O SAPTAMANA SI AM PROBLEME CU SOACRA CAND CITESC NU FAC RAU LA NIMENI NICI NU GANDESC RAU DAR SIMT CA CEVA NU ESTE IN REGULA NICI INAINTE NU AVEAM LINISTE SI NE-AM SEPARAT AM O FETITA DE 4 ANI APROAPE ACUM SIMT CA ARE DIN NOU URA ACEEA DE CAND M-A CUNOSCUT ACUM 7ANI DE CAND SUNT CASATORITA VA ROG SA -MI SPUNETI CE SA FAC DOAMNE AJUTA

  10. ce rugaciune sa citesc si ce post sa tin sa nu-mi pierd apartamentul am rata foarte mare la banca si nu am bani sa platesc.Imi doresc enorm sa nu mai am rata si nu stiu ce sa fac. Va rog ajutati ma ca nu stiu ce sa fac.

  11. Să nu uităm că fiecare încercare prin care trecem este consecința unui păcat sau a unei fapte bune. Dumnezeu ne curata de uscaturi asa cum noi curatam primăvara pomii, intrăm cu foarfeca în ei fără milă pentru ca să fie mai roditori.

Lasă un răspuns

 
